"Anda Selalu Sakit-Sakit Badan? Period Lama Tak Datang? Masalah Aset Bawah?😭 Jangan Risau! Kak Ada 1 Rahsia Nak Kongsi..🤗

⚠️ Website ini khas untuk ibu-ibu yang bermasalah aset dalaman dan badan selalu letih..😢 dan untuk yang tak jaga makan selepas bersalin..

🚫 AWAS! Sila tinggalkan website ini jika anda tak sayang badan dan aset dalaman aset bawah. Kak akan tolong pada anda yang betul-betul SERIUS nak settle kan masalah ini. Teruskan bacaan untuk tahu perkongsian kak.

Ini Kisah BENAR! Dari Kak Sendiri..😥 Pengalaman sendiri.. langgar pantang selepas bersalin..

Assalamualaikum.. nama kak, Sadiah.. kak ni suka langgar pantang 🤭

Nak dijadikan kisah, kak Sadiah selepas bersalin anak ke-4, kak pi makan pulut sepinggan. lepas 3 jam tiba-tiba perut rasa macam angin dok mengamuk kat dalam.

Kak cuba ambil ubat angin.. tapi masih sakit. makan ubat orat pun tak jadi juga. Perut dah sakit sangat-sangat..

Ini orang panggil Bentan dalam pantang. Rasa sakit macam nak beranak. tak tahan, kak ajak suami pi jumpa doktor dan bila scan, rupanya rahim dalam perut dah bengkak😰 Allahu.. rasa menyesal pi makan pulut.. taubat tak makan dah..

 

Ini punca kak sakit..

Anak kak ke-4..

Bila balik rumah, nak jalan pun kena pegang perut.. bila nak ‘membuang’ pun tak lawas sebab orat dalaman dah bengkak 😰. Kalau orang tak tahan bentan ini boleh mengigil dan ‘kancing gigi’. Boleh bawa maut juga..

Allah hantar penyembuh..

macam-macam cara kak cuba, tapi masih dok sakit juga dalam perut kak. Last-last sekali, bibit mak nasihat suruh cuba minum jamu kunyit.

Mereka di indonesia, memang kuat minum jamu kunyit untuk kulit halus dan badan mereka kuat lebih bertenaga untuk datang berkerja menjadi bibit di Malaysia.

Bila minum, kak tak lalu (tak sedap) 😂. Kak cuba kaji macam mana nak bagi sedap dan supaya kak lalu minum. Atas nasihat pakar, mereka syorkan kak minum jus kunyit ini dengan susu termasuk ‘Resipi Rahsia’

Kak amalkan 3 hari susu kunyit nie, kak dah mula dapat rasa kesan positif..

Kak dapat rasakan..

✅ Angin keluar berdesup-desup
✅ Perut buncit dah mengecut..
✅ Badan rasa ringan..
✅ Rahim mengecut..

Cuba Anda Bayangkan..

Sungguh rasa bersyukur sangat-sangat dan gembira bila bentan yang terjadi pada kak terus hilang 🥰🥰🥰. Rasa sakit dalam perut dan rahim dah tiada.. nak jalan pun dah perlu pegang perut. Alhamdulillah… 🤲

Kak rasa terpanggil-panggil untuk tolong lebih ramai ibu-ibu di luar sana untuk kekal sihat, lebih bertenaga, kulit halus cantik, dalaman sihat dan rahim kuat.

Ramai yang pm kak untuk tanyakan ‘Resepi Rahsia’ nie.. baik😊 jom kak kongsikan..

memperkenalkan..

Nurrine Susu Kunyit

Resipi Rahsia Ibu-ibu Sihat Dalaman Cantik Luaran😘

LULUS KKMNo. Rujukan : 280520/01/052 (Food Classification Reference)

Kak dah abadikan Resepi Rahsia nie dalam Nurrine Susu Kunyit🤗

Mudah untuk anda dapatkan, tak perlu bersusah payah nak cari kunyit, susu segar dan apa bagai🤭 kak dah tolong mudahkan anda..

Apa Kata Mereka Yang Dah Cuba Susu Kunyit Nie?

boleh tengok sendiri kesannya..👇

Keputihan Hilang..

Badan Rasa Ringan.. Period Lancar..

Kelebihan Nurrine Susu Kunyit

Nurrine Susu Kunyit yang kak buat ni mempunyai banyak kelebihannya kerana menggunakan banyak bahannya seperti kunyit, susu, saffron, collagen, madu, kismis, badam, manjakani dan zaitun.

Cara Minum Nurrine Susu Kunyit..

✅ 1 Kotak = 15 sachet

✅ Masukkan Nurrine Susu Kunyit ke dalam air suam dan kacau sampai sebati.
✅ Boleh minum 1 sachet/sehari
✅ Untuk kesan yang cepat, amalkan 1 sachet pagi, 1 sachet malam
✅ Boleh minum ketika perut kosong atau selepas makan

PERINGATAN!Untuk Ibu mengandung tidak dibenarkan minum susu kunyit walaupun susu ini baik untuk ibu.

Hasilnya…

Rutin harian seperti memasak, basuh baju, kemas rumah lebih seronok.. badan lebih bertenaga.. boleh masak 4,5 jenis masakan dalam satu masa. best kan?

nak mandi anak pun tak perlu minta bantuan suami..

Cuba bayangkan lagi, anda minum jer Nurrine susu kunyit nie, anda akan rasa..

✅ Rahim menjadi kecut dan tak kembang
✅ Period lebih lancar
✅ Senggugut hilang
✅ Perut mula kempis
✅ Kulit lebih cantik
✅ Lebih bertenaga melakukan rutin harian
✅ Banyakkan susu ibu
✅ Tidur lebih lena..

Alhamdulillah.. kak hampir sebulan amalkan Nurrine Susu Kunyit nie. Dalaman kak rasa lain sangat-sangat. Rasa kemas semacam ja walaupun anak dah 4 orang..😊

Untuk makluman, kak ni.. orang bisnes. kak ada 4 cawangan restoran.. kena pi pantau semua cawangan. Dulu.. sehari, sempat la 2 cawangan pi pantau operasi😅 bila balik rumah.. jadi letih teruk ya amat.

Tapi semenjak amal jer Nurrine Susu Kunyit. Sehari boleh pantau 4 cawangan.. lebih bertenaga! 💪💪💪

Syukur sangat

Cuba lihat testimoni lagi
Kesannya memang terbaik,
banyak yang gembira bila minum Nurrine Susu Kunyit nie..

Berapa Harga Nurin Susu Kunyit Ni?

Untuk memilik Nurrine Susu Kunyit ini sebenarnya mudah sahaja dimana sis perlu klik butang tempahan dan terus lakukan tempahan.

Untuk menempah, anda perlu laburkan sebanyak..

Nilai ini sebenarnya amat-amat rendah jika anda ingin bandingkan dengan apa yang bakal anda terima nanti.

Anda boleh try produk lain tapi belum tentu dapat kesannya seperti kak janjikan. cukup, jangan buang masa.. buang duit..😰.

Baik terus dapatkan Nurrine Susu Kunyit ini 👇

Tapi sekejap…✋✋✋

Untuk anda yang SERIUS nak kak bantu betul-betul, kak adakan pakej combo.. boleh JIMAT BANYAK🤗

Insyallah, cuba amal Nurrine Susu Kunyit ni.. masalah anda akan selesai dalam masa kurang dari seminggu*

PERMINTAAN TINGGI!

Ya! Permintaan sekarang memang amat-amat tinggi! Ni gambar penghantaran Nurrine Susu Kunyit setiap hari 👇

Beratus order setiap hari yang team kak akan bungkus. Benda baik macam nie, anda perlu dapatkan segera..

Sebab stok setiap bulan limit..😂 kena order cepat dan sekarang sebelum stok habis.

Ramai Yang Sukakan Nurrine Susu Kunyit🥰

Nak order.. tapi duit dalam akaun online banking tak cukup?nak bankin tapi bank jauh?

jangan risau😊
kak dah sediakan perkhidmatan COD (Cash On Delivery). Order jer dulu dibawah.. sampai barang pada anda, baru bayar pada abang posmen. Mudah kan? Selamat Kan?

Untuk COD ini, Ninjavan akan datang hantar susu kunyit nie. caj tambahan RM10 akan dikenakan. Ninjavan akan call anda sebelum datang hantar barang..

Klik butang tempah sekarang 👇👇👇

Anda Masih Ragu?

100% Wang Anda Dikembalikan!

Halo!
✅ Ya, Kak akan pulangkan 100% andai Nurrine susu kunyit ni tak sedap dan tak berkesan langsung selepas mengikut cara tips kak bagi.

✅ Kak yakin apa yang jual, sebab kak sendiri alami masalah ini dan dengan izin Allah, kak sembuh dan sentiasa sihat dengan susu kunyit ini.

Sekian,

SILA PILIH PAKEJ ANDA

Pakej D – 4 Kotak + Freegift1
Jimat RM240!
RM240.00
PALING LARIS!
Pakej C – 3 Kotak + Freegift1
Jimat RM160!
RM200.00
Pakej B – 2 Kotak + Freegift1
Jimat RM110!
RM130.00
Pakej A - 1 Kotak RM451
Jimat RM45!
RM75.00

Billing & Shipping

Malaysia

Your order

Product Total
Pakej D – 4 Kotak + Freegift  × 1 RM240.00
Subtotal RM240.00
Shipping
Total RM240.00
  • 1. Bayar kepada posmen Ninja Van setelah terima order anda
    2. Barang akan sampai dalam 1-5 hari bekerja
    3. Caj tambahan untuk C.O.D cuma RM10 sahaja

Your personal data will be used to process your order, support your experience throughout this website, and for other purposes described in our privacy policy.

Soalan Lazim

Masih ragu – ragu untuk membeli Nurrine Susu Kunyit? Anda boleh dapatkan maklumat lanjut melalui soalan lazim di bawah untuk bantu anda buat keputusan. 

Maaf, kak tak syorkan minum susu kunyit ini.

1 Kotak = 15 sachet (tahan 15 hari). Kak syorkan ambil 2 kotak boleh tahan 30 hari.

Seawal 1 sachet, anda minum boleh rasa semacam angin keluar. amal selalu badan akan rasa ringan dan dalaman jadi sihat.

Untuk anda yang ada masalah dalaman wanita terutamanya berkaitan dengan rahim, period dan masalah senggungut.

Anggaran 3-5 hari berkerja. Ninjavan akan call dulu sebelum datang hantar barang.

© Hak Cipta Terpelihara 2020 | Hotline: 019-319 8480 | (KOA)

Disclaimer : Semua logo Facebook dan Whatsapp adalah dibawah syarikat tersebut. Kami bukan perkongsian, ditaja atau menyokong dari mana-mana pihak.

Loading...

Processing Order...

Please wait while we process your payment...

Please wait while we redirect you...